Skabbig??

Igår när jag satt på bussen in till Silvia, så kom det på en dam och satt sej brevid mej. Efter typ 2 minuter steg hon dock upp och gick och satt sej någon annanstans. OK, tyckte jag, gör ju inget. Mer plats för mej.. Men började ändå fundera.. Luktar jag illa? Har jag något äckligt på mej? Ser jag SÅ skabbig ut??
Tydligen. För ingen annan satt sej brevid mej på hela resan. Iofs steg jag av inte så långt efter detta, men iaf...

Nu tycker jag ju iofs inte att det är en så big deal, men ibland får man för sej saker. Häromdagen satt jag nämligen på andra sidan gången av en tjej som helt definitivt hade varit ut och supit dagen innan, för alkoholhalten på hennes ångor var skyhöga. Och det händer ju.. Den sitsen har jag säkert också suttit i.. Och för någon vecka sen fick jag kväljningar då jag satt bakom en gubbe som luktade så mycket svett så jag fick lägga halsduken över munnen.

Men inte trodde jag att jag luktade så illa? Speciellt då jag nyss hade duschat och var på väg på fest.. Kanske det var min parfym som störde henne? Men jag kan inte ens komma ihåg om jag la på någon parfym igår.. Hmm.. Mysco det där..

Comments

Comment here:

Name:
Remember me?

E-mail:

URL:

Comment:

Trackback