Shopping

Ja, jag skulle julklappsshoppa idag.
Hur mycket köpte jag åt andra personer?? Nope, inget.
MEN jag köpte två par snygga skor åt mej själv, för 19 euro styck - fint med rea ibland! Svarta fina skor. Ska se om jag kan ta bild på dem här så ni får se. Är jättenöjd. Köpte också en julgran.
Så lite julköp blev det ju iaf. På fredag ska vi pynta huset och julgranen. Problemet är bara att jag såg vad jag har kvar på kontot, och det var inte så lyckat. Men jag skickade ju över massor med pengar till finska kontot, så jag ska väl överleva fram till jul. Hihi.
Fick också en liten present av älsklingen. En jättemysig nattskjorta. Så nu ska jag hoppa i duschen, så jag kan krypa i säng med min karl och min nya nattskjorta. :)

Vi såg även A Christmas Carol idag på bio i Dundrums shoppingcenter. I 3D. Helt ok, men inte den bästa. Jag förväntade mej nog lite mer. Men det är väl svårt att göra en bra film av en saga som denna, som ALLA försökt sej på redan.. Helt ok var den iaf.

Comments

Comment here:

Name:
Remember me?

E-mail:

URL:

Comment:

Trackback