Rushmere

Idag akte jag upp till norr. Till min kara tandlakare. Han gjorde mina tander rena och vita och fina igen. Mycket rodvin har druckits pa senaste tiden, sa fyllningarna pa mina tva skadade tander har fatt lite miffo farg.. Men nu ar dom fina igen!
Korde up imorse, och fick stiga upp bamse tidigt! Sov knappt alls forra natten, for kom hem sent fran jobbet och sen sag jag och Jacek pa Vanner och sen fick jag ta mej i kragen och ge honom en lovad aroma masage. Uppskattat var det, sa jag ar glad! Men nar man sedan ar grinig pa morgon, och bilen inte vil starta sa att man far starta den nar karln skuffar pa, gor inte att man ar pa basta humor. Efter tandis akte vi iaf till Rushmere och skulle julklappsshoppa. Gick val helt ok. Jacek fick med sej en massa klappar hem. Jag? Ehm.. Fick med mej hem tva par skor. At mej sjalv. Haha. Jag ar saaaa bra pa det har.... Fast jag fick alsklingens klapp fixad ocksa! Kan inte avsloja vad jag fixat at honom eftersom han nu kommit pa den dar iden med Google Translate. Hehe. Sa det far ni inte veta an!
Nu ska jag ta mej en gin & tonic och lagga mej i sangen brevid karln min och se pa Harry Potter. Pa BlueRay. Som jag fick i "lilla jul klapp" av honom..

Just ja. Vi blev pakorda idag ocksa. I rondellen pa vag ut fran shoppingcentret. Laura fick karringstopp (och det ar btw INTE konstigt med karlns lilla Micra - som sagt startade den ju inte imorse) pa vag ut i rondellen, och nar jag skulle starta bilen igen blev jag pakord i rumpan. Baklyktan kvaddades, men inte sa farligt.. Och en liiiiiiten buckla, men det ar inte heller sa farligt. Alskling har en kompis som fixar sant. Men jobbigt anda. Min dag har alltsa inte varit den basta... (t.o.m. toan pa bensinmacken dar vi stannade pa vagen hem var forstoppad, sa jag fick kissa i buskarna och mina skor blev skitiga...)

Nu - natti natti!

Comments

Comment here:

Name:
Remember me?

E-mail:

URL:

Comment:

Trackback