Pepparkakor

Just det. Pa grund av min sjukskrivning sa hamnade jag ju att jobba igar (en natt tidigare an vad som var menat), vilket ju i sin tur betydde att det inte bidde nagot pepparkaksbak med Micke igar. Vi skulle ju dricka glogg, och som sagt ar ju inte gloggen alkoholfri i det har landet, sa jag maste stalla in eftersom jag jobbade. Jobbar natt resten av veckan och pa lordag ar det Silvias going away party och pa sondag ska vi ha julmiddag i huset. Sa pepparkaksbaket med Mikety-Mike far skjutas upp till nasta vecka. Men jag tog over pepparkaksdegen som jag gjorde haromdagen till Jacek fore jag akte pa jobb idag, sa vi ska baka peppar-cakes imorgon! Mumma!

Comments
Postat av: Madde

Lauraaa!!! Jag behöver din adress! Du är ju aldrig online på MSN.. och NEJ jag har inte facebook.. :P

Postat av: Madde

Ollasgatan 13, Storby, 22270 Eckerö =)

2009-12-09 @ 17:48:11
URL: http://lillins.wordpress.com

Comment here:

Name:
Remember me?

E-mail:

URL:

Comment:

Trackback