Lillajul i efterskott

Idag firade vi lilla jul i mitt hus. Fin fint. Jag bakade en massa julgodis igår; knäck, ischoklad och kokosbollar, och Heuri lagade lasagne idag. Inte riktigt julmat, I know, men vad förväntar man av en Brazze?? Haha. Men trevligt var det. Vi drack vin och glögg (och nej, i det här landet finns det ingen alkoholfri Marli glögg (bästa glöggen på jorden btw) så vi kokar vin och cognac och apelsinjuice och julkryddor så det blir glögg). Och pyntade julgranen. Hihi. Fiiiint. Ska lägga upp fina bilder på vår vackra julgran sen. Jag och KT och Jacek åkte till Blanchardstown Shopping Centre idag och shoppade julpynt. Jag skulle köpa julklappar också, men pengarna tog slut. Tur att det finns massor med människor som är skyldiga mej pengar.
Nu ska jag borsta tänderna och lägg mej och sussisussa lite. Ska upp på jobb kl 5 efter min sjukskrivning imorgon. Nice.

Comments

Comment here:

Name:
Remember me?

E-mail:

URL:

Comment:

Trackback