Happy New Year!

Jag önskar alla en riktigt trevlig, glad och strålande kväll och att det nya året ska föra med sej massor med bra! Jag hoppas alla har ett super årsavslut!

Jag själv ska ju jobba. Så jag får fira med älsklingen, Victoria och Philip. Vi ska nog ha så trevligt så. Vi har fått godkännande att dricka en flaska champagne från chefen. Ska bli trevligt.
Philip är en väldigt märklig hungerisk (hungarisk? - men usch, jag vet inte längre hur man säger Hungary på svenska.. hjälp???) människa, som jobbar natt på hotellet som portier. Väldigt mysco karl. Ska bli intressant att se hur han beter sej på nyårsafton på jobbet. Ska iaf vara lugnt, bara 90 pers övernattar hos oss inatt, så det borde vara en rätt slapp natt. Imorgon ska jag sova. Idag blev jag väckt två gånger av bagage människorna (men nu är det bara en väska kvar som är försvunnen), och en gång av Jacek. Fast han är förstås alltid välkommen att väcka upp mej, för han är väl den enda som står ut med mitt humör före en kopp kaffe nuförtiden. Hehe.



Comments
Postat av: Madde

ungern Laura. Ungern.

haha

Gott nytt år på dig! :)


Comment here:

Name:
Remember me?

E-mail:

URL:

Comment:

Trackback