Happy, happy-happy!

Jag har varldens basta pojkvan.
Pa riktigt.
Jag jobbar ju natt hela veckan och han har haft semester, och hittills har han kort mej pa jobb, plockat upp mej fran bussen varje morgon, lagat frukost at mej och kaffe pa sangen. Igar (tisdag) skulle han handla lite smasaker till frukost och var julmiddag som vi ska ha pa sondag, och han akte ivag pa dagen medan jag sov. Och sa kom han tillbaka tva timmar senare med en hel kasse med saker at mej! Hihi! Detta har mest att gora med att jag haromdagen tyckte det var jobbigt eftersom jag glomt ta med mej rena underklader och sockor till hans place. Sa han hade gatt och shoppat underklader, sockor, mystofflor (sa jag har nu mystofflor bade hemma och hos honom) och myspyssockor! Som nar upp till knana!
Och juliga myspyssockor!
Med renar pa! Hihi!
Och idag akte vi till Tallaght och handlade julklappar..! Hihi! Ar klar med alla utom syster och KT och Mirek. Ska skicka ivag paket till bade Sverige och Aland imorgon. :) Och min kara karl inhandlade nagot till mej medan vi var dar ocksa..! Hehe. Det roliga ar att jag vet vad det ar - for hur underbara han an ar, sa ar han inte varldens smidigaste.. Men jag har en handvaska pa inkommande..! Yay! Det kan man aldrig fa nog av! :) Fin ar den! Fast han sa att det inte var min julklapp, sa nu vet jag inte riktigt nar den kommer - men det gor den..! Hihi!
Sot han var nar han bakom ryggen pa mej forsokte peka at butiksbitradet att han skulle komma tillbaka om 5 minuter och kopa vaskan jag hade tittat pa... Och nar han sen sa at mej att han bara MASTE springa pa toa nar vi just lamnat butiken. Och kom tillbaka med en kasse. Haha.

Lyssnade nyss pa detta och blev sugen pa att se filmen ocksa.. Sa den ska inhandlas under julen! :)


Comments

Comment here:

Name:
Remember me?

E-mail:

URL:

Comment:

Trackback