God Jul

Kom hem för ett tag sen och har haft en liten julkortsöppnar/klappöppnar timme här jag.. Hehe.. Tack alla söta som skickat julkort till mej..! Dom är uppradade på sänggaveln nu! Och tack Linus för min fina klapp!! Jag tog ditt råd och öppnade här hemma eftersom det blir så mycket annat att släpa på fram och tillbaka!
Jag fick en superduperbra termosmugg från min önskelista!! Yay!! Och den räddade mej imorse när jag körde karln till flyget och jobbade hela dagen...! Så nu har jag fått två presenter från min önskelista..! Fick nämligen en jättefin ryggsäck av KT häromdagen då vi hade vår house Xmas..! Yay! Fina saker vettni! Och mystofflor fick jag ju en hel hög av älsklingen, så den här julen har visat sej vara väldigt lukrativ, och då har inte julafton ens varit än!! Den ni!

Nu är jag väldans trött, men KT är på väg hem och vi ska äta hämtmat och se på film.. Det blir ju som sagt tidigt i sängs ikväll...

Comments
Postat av: Lina

Vad bra att du gillade den! :) Varsågod. Jag ska vänta med ditt paket till julafton :) kram


Comment here:

Name:
Remember me?

E-mail:

URL:

Comment:

Trackback