Don't tell me - tell my ghost

Halva apoteket ligger just nu på mitt köksbord. Suck.
Tvingades ta mej till sjukan idag eftersom mitt lilla tillstånd INTE på ens ett litet vis har blivit bättre. Så gubben fick stiga upp med mej i ottan och köra mej. Nå, ottan var det nu ändå inte, och gubbe är han ju inte, men jag är sjuk och grinig - så då överdrivs det.
Jag har iaf inflammation i både tonsillerna och i örgången eller vad det nu hette.. Så antibiotika och örondroppar (bland annat) inhandlades efter det lilla besöket. På polska häslocentralen.. Haha. Ja, har man en polack till karl, så går man tydligen till polack läkare också. Men det gick betydligt mycket smidigare än vad det har gjort för mej på något av de irländska sjukhusen.. Så jag är tillbaka tucked up in bed, och väntar på att karln ska komma tillbaka efter lite shopping etc. Har ju ingen mat i huset.
Mirek håller på och städar huset, och jag hör tonerna av In Flames genom väggar och dörrar. :) Ibland är det trevligt att vara hemma.
På söndag ska jag och Mikety-Mike baka pepparkakor och dricka glögg.

Comments
Postat av: Susy

Krya på dej gumman!

2009-12-01 @ 19:44:51
Postat av: Madde

Krya på dig! Du blir säkert bättre snart!

Fin InFlames-rubrik. :P Antagligen BARA jag som noterade det. :) Jag funderar starkt på att tatuera in just den där "refrängen". :)


Comment here:

Name:
Remember me?

E-mail:

URL:

Comment:

Trackback