Det här med att sova..

Inatt sov jag bara 2 timmar.
Vi hade superfin julmiddag med "familjen" igår. jag fick laga potatislåda och morotslåda och pepparstek åt 10 pers. KT lagade fiskgryta, Jacek lagade pierogi som sagt och Heuri och Fabricio lagade någon kokos efterrätt. Kul var det. Vi drack vin och lekte med min älskade Jakie boy. :)
Jobbade tidigt imorse. Och ska jobba tidigt imorgon.
Suck.
Idag när jag kom hem från jobbet så somnade jag på soffan i en timme. Sov med huvudet på handen och vaknade av att jag drägglat i handen.. JOBBIGT. Haha.
NU har jag ätit julchoklad och druckit rödvin och även sett på The Holiday med KT. Älsklingen kom nyss hem från jobbet och nu är det snart sovdags. MYS!


Comments
Postat av: Lina

Myyyys!


Comment here:

Name:
Remember me?

E-mail:

URL:

Comment:

Trackback