Yay!!!

Jag har inte sagt något, för jag ville inte jinxa det, men idag blev jag erbjuden ett nytt jobb! Yes! Och ja, jag sa alltså ja. Haha. ÄNTLIGEN slipper jag tanten och hennes fasoner. Och Leons ständiga mood swings. Och Karl, mannen jag förmodligen tycker minst om i hela världen. Och min Han. Jaja. Det hade ni väl förstått att det ändå inte var MIN Han till slut. Har ju inte pratat om honom något mer. Det var nog bara den största chocken att se honom igen efter all tid. Det var en fin flirt förra sommarn, men den är över. Don't get me wrong, vi är fortfarande vänner, och han flirtar och jag flirtar tillbaka, men vi har nog båda insett att allt vi hade var en sommarromans. Besides, jag har annat för mej på den fronten. 
So, anyway. Mitt nya jobb är inte så häftigt, men jag är bara glad att byta jobb efter 1,5 år, och byta bort mina inte helt trevliga chefer. Det är ett guesthouse det här stället med. Ariel House. 4-stjärnigt med 37 rum i Viktoriansk stil. Mysigt. 
Vet dock inte när jag börjar. För när jag ringde chefen för att säga upp mej idag, så ville hon prata om det imorgon. Hmm. 
Nåja, det löser sej!
Nu ska jag hoppa i duschen och sen ska jag och KT och Milek (pollacken vi bor med) ut på en pint och fira. 

Jo, Doctor-to-be träffade jag ju idag också. De landade igår kväll. :) Och idag fick jag träffa honom. Hihi. Vi var på lunch, han, jag och Mitch. Bagels in St Stephen's Green. Han skulle komma med ut ikväll, men de har båda lite jetlag och jag hamnade att hjälpa till med frukosten imorgon bitti, så det blir rätt lugnt. Men imorgon blir det utgång!


Comments
Postat av: Lina

Grattis! =)

Snart kommer vi och besöker dig. Du har väl fixat boende åt oss? ;)


Comment here:

Name:
Remember me?

E-mail:

URL:

Comment:

Trackback