Vilken rolig helg so far!

Jajjemen!
I torsdags var jag, KT och Milek ut pa pints. Vi traffade pa Bianca och hennes nya housemate ocksa. Kommer inte ihag vad bruden heter, men hon var trevlig. Metalfreak precis som B och jag. Aven Milek ar metalfreak. Sa vi hade grymt kul. KT kande sej nog lite utanfor.. Men hon gick hem efter forsta puben. Hon skulle jobba tidigt nasta morgon. Det skulle Milek ocksa, men vi gick till Fibber's anda, och njot i fulla drag av musiken. Usch, vad jobbigt det var att stiga upp pa morgon igar for att servera frukost. Men det gick. Sen gick jag over till Doctor-to-be pa hostelet och vi gick pa apartment hunt. Och vi hittade en supermysig liten etta at honom pa Camden Street! Perfekt lage liksom! Plus att han gav mej uppgiften att inreda! Yay! Hihi! Sa vi gick och shoppade massa kul, fast inte allt. For planen var att aka till Ikea idag och kopa resten, men efter var superduper utgang igar sa var vi lite trotta och eftersom jag skulle jobba vid halv 6, sa sket vi i det for idag. Sa jag hangde ett tag med honom imorse nar vi skulle fixa telefon at honom, och sen hangde jag med Silvia hela dagen. Vi kikade over till hans lagenhet under dagen for att se hur det gick med inflyttandet, och det var full stadning pa gang. Haha. Men det blir nog bra. Synd att jag jobbar imorgon pa dagen, skulle ha vart kul att aka till Ikea da, men han klarar sej nog. Hihi. Nu vantar jag pa att Sil ska komma over sa att vi kan ata middag... Grymt hungrig nu. Vi sov typ tre timmar pa dagen idag, sa har inte atit sen jag och Doctor at frukost imorse. Och det var inte mycket, eftersom vi var lite bakis. Haha. Jag och Doctor. Jojo.
Anyway, nu ska jag ga och kolla potatisen och varrullarna! Ska bli saaaa gott!

Comments

Comment here:

Name:
Remember me?

E-mail:

URL:

Comment:

Trackback