Vilken CP dag

Jag hade en av de värsta dagarna någonsin på jobbet idag. Allt gjorde mej arg. Jag kom hem och var så förbannad så mina nya housemates blev lite smårädda. Ok, jag lugnade ju ner mej rätt fort.. Men ÅÅÅÅH vad jag får i nerverna på okompetenta männsikor som bara lägger sej och inte förstår något!!
Så jag och Linda har ätit pizza från Domino's, Ben & Jerry's glass (för det sa mamma att var den enda nyttiga glassen) och tittar på Vänner hela kvällen. 
Och nu ska jag ta min lilla Harry Potter bok och lägga mej och drömma mej bort... :)


Jo, hade föresten två helt superbra dagar med Phil (och Stew och Julian förstås). Vi käkade gott och drack öl (inte alltför mycket dock). Och imorse åkte han hem. De skulle åka klockan 5 från Loughlinstown, men Phil hade ställt sin tyska telefon på ringning, så halvvägs på väg till flygfältet märkte dom att klockan bara var 4.30.. Haha. Jag och Stew masade oss upp (vaknade på varsin soffa alltså, då vi båda envisades med att vi skulle se klart på South Park igår kväll/natt) vid 7 och han skjutsade hem mej på vägen till jobbet. Jag hoppade i duschen, och tog tag i min alldeles utomordentligt fruktansvärda dag. På jobbet alltså.
Resten var ok.

Ikväll landar Doctor-to-be i Dublin. Och på fredag är jag ledig och kan gå runt på stan med honom och leta lägenhet. 

Comments

Comment here:

Name:
Remember me?

E-mail:

URL:

Comment:

Trackback