Nöjd

Jag är så nöjd med mitt liv just nu! 
Jag är OTROLIGT nöjd med mitt nya roomie val. Jag sitter alltså nu på soffan efter att ha sovit som en stock hela natten,och jag och Mirek (hade visst stavat hans namn fel tidigare) lyssnar på de ljuva tonerna av In Flames som strömmar fram ur stereon på hög volym..! :D Hur många gånger har det hänt i mitt liv, när jag bott med andra människor?? Aldrig!! Men nu!! Jag har min kaffekopp i handen (tyvärr  finns det inte mycket kvar av mitt fina finska kaffe, men jag har beställt mer av Linus när dom kommer!!) och surfar på alla möjliga random sidor. FB:ar, mailar, bloggar och kikar på annat skoj. Jag och KT är lite sugna på att inreda lite mer hemtrevligt i huset.. Alltså, det är ju redan hemtrevligt, men det finns nog alltid smått och gott man kan göra ändå.. :) Så jag sitter och kollar på olika grejer som vi sku kunna köpa in till huset.. Hihi.
OCH jag är nöjd med mitt nya jobb. Lite små grejer som är weird, men det ska jag försöka ändra på. Men det är lugnt, skönt och trevligt jobb. Och även om jag tror att jag inte blir så långvarig, så är det riktigt skönt med omväxling, Efter att ha jobbat i några dagar nu så har jag märkt att jag jo, nog är väldigt överkvalificerad för detta stället.. Men det stoppar mej ju inte att ha skoj på jobbet, träffa nya peeps och göra mit bästa ändå! :D
OCH så är jag väldigt nöjd att Linus och Roland kommer hit snart! Lite mer än en vecka kvar! Wihuu!! :D Can't wait!

Comments
Postat av: Lina

Yes snart komemr vi dit!! :)

Vart köper jag ditt kaffe? Ska de va snabb, kok eller brygg? :)

Postat av: Alexandra

härligt att höra att du trivs så bra med livet och jobbet!! Så bara det finska kaffet kommer, så blir allt väl fulländat ;)

Men va e de för typ av jobb du nu har??

2009-08-18 @ 18:27:27
Postat av: Madde

åh vad härligt det låter! :)

2009-08-18 @ 19:41:22
URL: http://lillins.blogg.se/

Comment here:

Name:
Remember me?

E-mail:

URL:

Comment:

Trackback