Mmm... Paella...

Jag tog med min spanska bok pa jobb idag.
Tankte jag skulle plugga lite.
Men nu ar jag sugen pa paella, och inte har jag hunnit lasa nagot heller.
Har sprungit sonder fotterna i min nya svarta pumps (tankte det skulle vara lugnt idag sa jag kunde ga in dom, men icke), sa jag masta byta till min gamla arbetsskor. Mina allra basta arbetsskor. Som mamma kopte at mej for... jaa.. 4 ar sen? Nar jag borjade jobba pa Silja. Ja, det var 2004 det. 5 ar alltsa som jag anvant dessa skor! Och de ar helt otroligt skona, lagom klack och funkar till bada kjol och byxor. Nice.
Far ga in mina andra pumps senare nagon dag.
Idag kom Enrico till Dublin, 2 dagar tidigare an vad jag trodde. Sa nu far jag mina Italien foton!! :D Yay!
Och imorgon kommer Linus!! (och Rolle forstas..) :D Annu mera YAY!

Comments

Comment here:

Name:
Remember me?

E-mail:

URL:

Comment:

Trackback