Hungrig

Nu ar jag sa dar jobbigt hungrig igen. Och det finns bara rostbrod pa jobbet. Hostelet alltsa. Skulle kunna bestalla en pizza, men jag har bara 5 Euro i planboken, sa det far man inte mycket pizza for.. Aven med vart specialerbjudade fran hostelet, da man far en pizza for 6,50... Hmm.. svart beslut har.. Maste ga ganska direkt nar Anthony kommer ocksa, for min nya chef har glomt att informera mej att jag pa sondagar jobbar fran 12-21, sa jag kommer att vara tva timmar sen till jobbet. Men det var ok, eftersom det var hennes fel att jag inte blivit informerad... Hade ju inte tagit pa mej hostelskiftet (varifran jag anda slutar tva timmar tidigare) om jag vetat det. Men nu vet jag till nasta vecka!
Fast nu var det ju det har med mat... Hmm...

Comments

Comment here:

Name:
Remember me?

E-mail:

URL:

Comment:

Trackback