Tjyvar en rolig historia

Mitt namn är Li, och mitt efternamn Westerlund. Jag kommer från Skotland och är 60 år ung. Jag jobbar som sjökapten (pensionerad nu dock) men är utbildad sjöman. Jag älskar fläskfile, äter det varje torsdag. Jag har 2 barn och min hårfärg är lila och jag har grå ögon... Min största idol är Smokie, lyssnade just på deras låt "For a Few Dollars More".


Så här gör ni för att få er berättelse:
Förnamn = ditt mellan namn
Efternamn = bästa vännens efternamn
Hemort = senaste semester resan
ålder = din mammas ålder
jobb = din pappas jobb
favoritmat = den mat du avskyr mest
antal barn = antal piercingar du har (hålen i örat räknas)
hårfärg = färgen på tröjan du har på dig just nu
ögonfärg = färgen på dina byxor
idol = senaste musik du lyssna på

Comments

Comment here:

Name:
Remember me?

E-mail:

URL:

Comment:

Trackback