Sjukling

Både jag och datorn.
Vi har båda fått virus.
Jag iaf. Men det är något som är vajs med datorn. Linda laddade ner en fil som verkar vara lite korrupt. Varje gång jag försöker radera filen så fryser datorn. Kan inte göra någonting.
Jag å andra sidan har gått och blivit dunderförkyld med feber och grejer. Men grejen är.. jag känner inte för att bli frisk. Eller alltså, jo. Det är klart jag vill bli frisk. Men det är rätt skönt att bara ligga i sängen och inte behöva göra något. Trots att feberfrossa och täpt näsa med snor rinnande varje sekund ju inte är så kul.. Men det skulle vara skönt att ha någon som pysslar om mej. Bara lite. Men...
Nå.. Linda lagade lunch åt mej idag, och Pierre gick till butiken och handlade (i brist på Jaffa) Fanta och lite smått och gott åt mej, men det är inte samma sak som att bli ompysslad. Plus att när Pi kommer och checkar läget så blir jag mest irriterad över att bli avbruten i min sömn och mitt vilande.. Men det kan ju vara för att han kommer in stup i kvarten.
Ja, vad kan man säga. Ibland vore det faktiskt skönt att vara hemma och ha mamma som tar hand om en. ;)

Comments
Postat av: Madde

javisst är det mamma som är bäst på sånt. Välkommen till dunderförkylningsvärlden. Krya på dig!


Comment here:

Name:
Remember me?

E-mail:

URL:

Comment:

Trackback