Nej, nu får det vara nog!

Påssjukan?? Freaking jävla påssjukan?? Hur mycket ska jag måsta tåla?? 
Påssjukan???????????
Jag har påssjukan. Påssjukan... PÅSSJUKAN?????

Ja, jag måste repetera det så många gånger jag kan, för det är ju hur jäkla otroligt som helst! Påssjukan!? What the fuck??? 

Ja, mitt ansikte har svällt upp och är numera två gånger så stort som vanligt. Jag kan inte sova ordentligt, för jag kan inte lägga mej på sidan och sova på mina enorma fucking jävla KINDER!!!!!!!! Nej, nu får det vara nog. Nu får det ta mej fan vara nog...! När doktorn sa att det var "Mumps", tänkte jag OK, och kollade upp på engelska vad Mumps var för något. Tänkte inte ens på vad det hette på svenska.. Kollade just upp översättningen för mumps.. och ja.. PÅSSJUKAN???? 

Give me a fucking break!!

Comments

Comment here:

Name:
Remember me?

E-mail:

URL:

Comment:

Trackback