Mumps a.k.a. Påssjukan

Ok, jag har lugnat ner mej.
Det är inte hela världen. 
OK.
Så jag ser ut som en hamster med kinderna stora som hus. Och har ont runt om hela halsen och käken och kinderna. 
Så jag måste ligga i sängen i 10 dagar utan att göra ett skvatt.
Så jag ligger och tittar på oändliga serier och filmer och tråkar huvudet av mej.
Det kunde ju faktiskt vara värre...

Huh?

Who am I kidding? 

Jag har nu legat i sängen i 2 dagar och jag tror jag storknar! Jag menar.. jag? I sängen? Göra ingenting? Ja, jag vet att jag är världens lataste människa, men jag är iaf världens lataste människa som har MÖJLIGHETEN att göra något om jag vill... Nu är jag stuck. Kan inte gå någonstans, kan inte ens gå och handla. Kan gå upp och laga mat eller länsa skafferiet, men fat lot of good that's gonna do när det är tomt där!! Bah!

Jag behöver stimulans.

Så jag ska lära mej japanska.
Sayonara!



Comments

Comment here:

Name:
Remember me?

E-mail:

URL:

Comment:

Trackback