Maraton traning

Ok.
Det var dags kande jag.
Igar skulle jag ta pa mej mina slim jeans. Mina Diesel (som for ovrigt tydligen ska ge mej en JLo rumpa..??) som jag alskar!! Och vad hander? Jo, jag far inte pa mej dom!!! WTF?? Nog vet jag ju att jag har gatt upp lite i vikt, det hander ju, men nu kom jag knappt i jeansen langre! Jag stankade och pustade och lyckades till slut klamma in lar-korvarna i byxbenen (det var dar det fastnade namligen), och hivade in magen allt jag kunde och fick fast knappen. Fjuuh.. *pust* Inga problem. Tills jag skulle racka mej efter skorna for att satta pa mej dom. Hahaha. Nej.
Det var droppen.
Om jag inte kan komma i mina slim jeans langre. Da ar det dags att gora nagot at saken.
Sa nu ater vi battre. Jag och Linda ska kolla over varat matintag. Vi kopte Aloe Vera juice for att tvatta vara sakerligen vackra insidor. Och imorse gick jag upp klockan 0600 och sprang i en halv timma. Well.. Forsokte springa en halv timme. Och powerwalkade resten. Har otroligt dalig kondis markte jag. Men det ska vi ocksa rada bot pa. Kan ju inte springa ett 10km maraton om ja knappt kan springa i 10 minuter..! Sa den ni! Det ar min nya morgon sysselsattning! Tills jag trottnar och kommer fram till att att ga upp en par kilo val anda inte ar sa farligt.
Sen powerwalkade jag och Linda pa jobb imorse ocksa. Tyvarr hade hon skavsar, och plastret gick upp. Men hon korde power through bara! Haha. Nu ska jag ringa Hertz och se vad for trevligt pris vi kan fa pa en liten bil till nasta helg.

Comments

Comment here:

Name:
Remember me?

E-mail:

URL:

Comment:

Trackback