Mången tack..

Den här dagen segar sej fram.. Inte mycket att se fram emot imorgon heller. Har jobbat sen 9 imorse, och slutar 23.. Samma sak imorgon. Detta för att jag ska kunna åka till SCOTLAND i 5 dagar!!! Åker på torsdag, och oj oj oj vad det ska bli kul! Vi flyger in till Glasgow och sen hyr vi bil och bilar runt och åker hem från Aberdeen. Det roliga är att Micke och grabbarna ska till Aberdeen över påsk också, så vi åker hem på samma gång.. Tror jag iaf. Får inte tag på min lilla Mike.. Men, det löser sej!
Ska även träffa på Anthony i Edinburgh (en av aussi killarna som jag träffa i Frankfurt när jag slog ut tänderna (Charlie - han som orsakade olyckan - var också i Edinburgh fram till två veckor sen då han åkte tillbaka till Australien för att gå på bröllop, så jag får inte träffa honom...)) och Jessica i Perthshire. Jessica är från Canada och henne träffade jag också i Frankfurt.. ;)
Skulle ha varit trevligt att åka till Dundee och hälsa på Lenny, men där är man väl inte så välkommen antar jag.. :( Men kul ska vi ha! Jag och Eddy.
Och, nej, det här är alltså inte mitt ex Ed från London, utan det här är min nya Nya Zeeländska kompis som bor i London. Ehm.. Jah. Inte så svårt.
Nu ska jag försöka jobba mina sista timmar och sen ska jag sova här. Känns onödigt att åka hem om jag ändå ska upp snart.. :P
Imorgon kommer dom och installerar internet i mitt hus. Det tog mej alltså bara 1 år och 1 månad och 10 dagar att fixa internet i Dublin... Good one.
Hahahahahaha.....

Comments
Postat av: Lina

Äntligen internet, kanske man kan få lite uppdate oftare nu.. ett skype samtal lite nu och då kanske :D

Postat av: Alexandra

förstår bara inte hur man ens kan klara sig så länge utan internet.. int säger de väl nåt om mitt beroende.. :)

2009-04-07 @ 14:23:38
URL: http://lillalexa.blogspot.com/

Comment here:

Name:
Remember me?

E-mail:

URL:

Comment:

Trackback