För många..

Nej men nu. Det är för många att välja på. Jag blir confused. Vet inte vad jag ska göra. 
För många goda saker som väger upp de onda... men i för många människor. 
En.
Det är det det är meningen att det ska vara. 
En person.
Och du.
Men hur i hela fridens namn ska det gå? 
Om dom alla kommer på en gång, hur ska jag kunna vara en med någon?

Hmm.. Njäe.. Jag lämnar det. 
I stand my ground. 
Är det någon som tror sej klara av mej, kom an bara. Men tills det.. 
Jag tänker inte tänka på det. 
Jag orkar inte. 
Jag vill inte. 
Jag tycker om mitt nuvarande civil status. Jag tycker om mitt singla liv. Med mina vänner. Med mina "friare".. Haha. 
Att vara singel är inte confusing. Det är enkelt. 
Ja.
Jag tycker om mitt singla liv.


Comments

Comment here:

Name:
Remember me?

E-mail:

URL:

Comment:

Trackback