Segstartad...

Nog for att veckan borjade bra.
Steg upp i tid.
Duschade.
Var i tid till bussen.
Skon, kylig morgon, man piggnade ordentligt i...
...och sa hamnar man i varldens kaos.
Ja, ja hade valdigt lugnt i helgen efter mitt fina shot race med Karl pa puben i fredags kvall.. eller lordags morse blir det nog.. Var helt stadad fram till att puben stangde.. Well, om man tar bort den lilla incidenten nar Davids svenska kompis gick och petade pa mej och kallade mej "Aland". Jag sa at honom att jag skulle sla till honom om han kallade mej for det, och vad gor karln da..? Jo, som alla karlar gor nar dom vill leka haftiga.. han petar pa mej och kallar mej "Aland". So.. True to my word, I slapped him. Han vart inte sa glad. Men lite far man tala tycker jag. Det var dock inte meningen att sla hart, och det hoppas jag att jag inte gjorde heller.. Men vi andra drog sen vidare till McGruders.. Where else?? Haha.. Anyway.. Det slutade med shot race mellan mej och Karl, och jag kom hem nagongang efter 8 pa morgon... Sherie hade gatt pa jobb, och Trish lag och sov.. Laura stupade rakt ner i sang.. Steg upp runt tva-tiden, och sa hemsk krapula har jag inte haft pa ar och dagar! Laura ska inte dricka Jägermeister! Na, helgen gick som sagt ratt lugnt till efter det.. Men hade ju inget speciellt planerat heller.. Ja, Pix och dom hade ju Cocktail-party som det skulle ha vart kul att ga pa i lordags, inte minst for att man skulle fatt tagit pa sej en fin klanning etc, men min mage kande inte riktigt for det nar kvallen val kom krypande runt hornet.. Sa jag krop ner i sangen istallet... Synd. Hoppas dom hade roligt. Jag har mitt paraply dar. Ska nog hamta det imorgon. Jobbar sent ikvall.
Suck.. Jobbar ja.. Sega, dumma vecka... Eller alltsa.. Veckan har det inte varit nagot fel pa. Bara dagen. Har haft tusen grejer att gora, och aven om det ar ratt skont ibland, eftersom tiden gar fort, sa har det varit en pars! Nanette har liksom varit i farten igen. Hon har inte varit har, men dagen ar ju inte slut an..! Bah!
Nej, jag vill borja traska hemat, vilket jag snart ska fa gora, ringa min karl och skvallra lite om ditt och datt.,sen vill jag satta mej ner i soffan och njuta av en lugn kvall (igen)! Dock utan sallskap denna gang. Mina roomies ar pa Fringe Festival. Dom ska by the way flytta. Sherie ska aka hem till Australien, och Trish ska flytta in med en annan australiensisk dam, som har billigare hyra. Jag ska bo med tva italienska karlar. En av dom ser riktigt bra ut... Hehe..! Fast vi tror att dom kanske ar gay. Vet inte riktigt annu. Har bara traffat dom en gang. Men jag aterkommer. ;)

Comments

Comment here:

Name:
Remember me?

E-mail:

URL:

Comment:

Trackback