Ont i halsen dag 4

Jag har nog halsbranna. Tror jag.
Jag har aldrig haft halsbranna, sa jag vet inte riktigt hur det kanns, men det kanns som om jag sku kunna ha det. Fast jag trodde alltid att halsbranna satt langre ner i matstrupen, och inte upp i halsen. Kanske jag bara har en jatte jobbig bakterie i halsen, som tycker att det ar jatteroligt att Laura kanner sej som om hon just har spytt upp halva magen och att magsyrorna fastnade precis fore de kom ut i fria luften. Sa kanns det. Ackligt. Forlat. Tankte inte pa hur det lat...
Men magen mar bra. Inga konstiga fratande kanslor dar, eller konstiga toalett besok, eller sant.. bara fruktansvart fratande svidande kansla i halsen..!
Usch!
Och jag som ska ha semester pa torsdag..! Oktoberfest, here I come! Aker tidigt pa torsdag morgon, och kommer hem foljande fredag pa kvallen. Semester i over en vecka, med min vackra Noela! Gud sa roligt vi ska ha! Kanske aker en svang forbi Tommy i Basel fore jag kommer hem ocksa.. Det vore roligt. :D
Men vad gor man om halsen..? Maste ju bli battre fore torsdag. Just tur om man hamnar pa penicillin kur nar man ska pa Oktoberfest. Hur fint sku det vara da? Ah, det loser sej nog..! Nu ska jag snart fa ga hem..! :D

Comments
Postat av: Madde J

Hej! Låter som halsbränna du har... inte mysigt, men det finns receptfria saker på apoteket som hjälper! Fast jag vet ju dock inte hur det är där...? Hoppas du har det bra annars, sköt omdig!

2008-09-29 @ 21:20:40

Comment here:

Name:
Remember me?

E-mail:

URL:

Comment:

Trackback