Office work - interesting work

Hehe..
Jag kan inte riktigt saga vad det ar jag gor, men det har att gora med familjen Kinsellas bank konton, och det ar valdigt intressant! Det kan jag lova! Det fick helt plotsligt hela kontorsdagen att bli mycket kortare och trevligare. :)
Sitter fortfarande pa den hemska obekvama stolen.. men jag har fatt springa runt lite mer idag. Haller pa och gor en ny broschyr for Newgrange Lodge, sa det har letats bilder och diverse annat, och det ar helt plostligt slut pa vatten i ett av husen, sa dar var det lite spring. Otur for mej, da jag imorse fick for mej att satta pa ett par hogklackade skor. Aj, mina fotter har ont! Men jag ska fa skjuts hem av Cormac min angel. Hans bil pajja igar igen. Samma fel som verkstaden fixade for 6 veckor sen. Det gick ett tjuvlas pa bilen.. Sa den sa bara brum-um-um-mmmm... och sen dog den. Sa han ska lana Galyas bil och kora hem ikvall.. Hon jobbar hela natten, sa hon behover den inte. Sa slipper jag ga ocksa! Ska iofs bara hem och byta skor, sen ska jag ga till Micke och lana hans fotbollspump. For den fina knallbla vanliga pumpen (som btw ar sonder ocksa) gick inte i halet pa min stora fina silvriga gym boll.
Ja.
Jag har kopt en gym boll. Jag kan utoka min lilla samling av workout grejer som knappt anvands.. haha.. yoga mattan, den bara sitter i ett horn. Haha. Jaja.. det loser sej nog! Pumpen forst! Hoppas den ar lite mindre an den andra. Folk tittade lite roligt pa mej pa LUAS:en igar nar jag hade en knallbla pump under armen. Hehe...

Comments

Comment here:

Name:
Remember me?

E-mail:

URL:

Comment:

Trackback