Gay roomies?

Vet fortfarande inte. Jag traffade mina nya roomies igen for nagra dagar sen nar dom kom over och betalade sin deposit. Men vi vet fortafarnde inte om de ar gay eller inte! Den ena killen slog/klappade den andra killen pa laret, men det behover ju inte betyda att de ar gay? Eller? Hmm.. Uppdatering kommer. De flyttar iaf in den 20de September. Ska bli intressant. :)

Jag har himmelens ont i nacken, skulle definitivt behova en massage, men eftersom karl min ligger hemma och ar sjukskriven och jag har inte riktigt rad att ga till en massor, sa blir det nog bara att forsoka ta hand om det bast jag kan sjalv.. Hmm.. Undrar om jag skulle spara ihop nagra slantar och boka en tid hos nagon anda? Det borjar strama riktigt mycket nu... :( Plus att jag har haft ett tryck i brostet ett tag nu, precis som att det inte gar att andas riktigt ordentligt.. Det ar lite laskigt.. Men det ska val ga over det med.. Mera vitaminer bara! Haha!

Jo, klippte mej igar ocksa.. Ska se om jag far internet hemma, sa kanske jag kan lagga upp en bild.. Men det blev en sot liten bob iaf.. ;)

Comments

Comment here:

Name:
Remember me?

E-mail:

URL:

Comment:

Trackback