Did you have romance?

Hahaha.. Nog ar ju mina arbetskompisar for roliga. Idag nar jag kom pa jobb, det forsta Manuela sager ar "Did you have romance? You look different. Good different.". Ja, nog ar det illa om det ska till lite romantik for att jag ska se good different ut. Var det nu sen kom ifran vet jag inte, men det far jag val leva med. Hon har ett sjatte sinne hon Manuela, jag ar lite radd for det. Jag ar ratt radd for ganska manga sjatte sinnen. Karlar har ett sjatte sinne ocksa tror jag. Och de anvander det for att gora oss kvinnor confused. Dumma sinnen. Jag har ett nytt sjatte sinne. Jag markte det idag. Ett sjatte sinne som mar jatteilla efter att ha druckit rodvin kvallen fore med sina vanner. Och da drack vi inte mycket, inte sa att vi blev fulla! Men rodvin satter sej visst i kroppen. Just dar mitt sjatte sinne befinner sej nu, och vrider sej..
Haha.. Jag tror jag just prata med Lenny i telefon utan att forsta att det var han. Jag ringde hem till Leon, och jag tror det var han som svara. Ingen aning. Pinsamt. Fast jag undrar vad han gjorde dar. Babysitter? Mycket mojligt.
Cormac fick inte tillbaka bilen idag. Men vi lanar Galyas bil igen. Han plcokade upp mej i morse, sa jag slapp ga till jobbet. Skont. Det gor han nog imorgon bitti ocksa.
Ikvall vill jag ga pa bio. Tror jag. Vet inte vad jag vill se. Jo. Den dar nya med Brad Pitt och George Clooney. Burn after reading. Den verkar bra. Men vi far se om jag orkar. Ska antligen forsoka blasa upp min boll. Blev ju inte mycket pumpande igar - mer vindrickande. Men det lar val inte funka idag igen. Nej men..! Jag ska ju till McGruder's ikvall ju! Det ar ju kebabkvall! De ska lansera nattkebab, sa det ar testrun idag..! Maste ju supporta!
Nej, nu ar det dags att satta sej i alla bank statements igen.

Comments

Comment here:

Name:
Remember me?

E-mail:

URL:

Comment:

Trackback