Team Ireland

Happ.. Da ar det snart dags. Ska hitta pa nagot med grabbarna fran Frankfurt. De irlandska grabbarna alltsa. De som jobbar typ dar jag bor. En liten bit bort bara. Trevliga grabbar. Forsoker fa med mej Bianca ocksa, men hon ar ju sa nykar i sin dansk, sa jag vet inte.. Kanske jag blir den enda tjejen. :P Richie och Ray ringde igar och tyckte jag skulle komma med ut, men efter mitt fina 25 timmars pass sa kande jag att jag var ratt trott, sa nar de ringde 21.20 sa hade jag precis lagt mej och skulle sova. Ehm. Ja. Pinsamt. Eller, inte pinsamt, jag ar ju vuxen manniska och far ga och lagga mej precis nar jag vill, men det kandes lite... ja, in lack of a better word... pinsamt, nar mina nya coola irlandska vanner ringer och jag har just gatt och lagt mej. Fore halv 10 pa kvallen. Ah, well.. Sant hander. Men ikvall. Da. Bara jag far ett svar vart vi ska ga.

Funderade pa att ga upp till McGruders ikvall ocksa.. igen.. som alltid.. Ska forsoka undvika forra helgens fiasko bara. Ska borja dricka vatten kl 02!! Dar med basta! Men det kan bli svart dock, eftersom det ar varldens holabaloo hela helgen. MEN, man vet ju aldrig om grabbarna ens vill ga dit. Vilket ju kan sluta valdigt gott for mej i sa fall. For da hinner jag hem och sova, och dricka Resorb (om jag for en gangs skull skulle komma ihag det), och slippa allt krangel imorgon bitti. Och eftersom vi staller om klockan ikvall, sa ar det en timmes extra sova! Yay! Perfekt..! Kunde inte vara battre. :)

Hmmph.. Karl kom just in, och jag forsokte tigga snalskjuts hem efter jobbet, eftersom han anda ar pa farten och kor mellan har och puben hela dagen... Men jag tror det var hans sista tripp nu. Hmmph. Naja. Ut i regnet bara Laura, du drunknar inte!
I hope.

Comments

Comment here:

Name:
Remember me?

E-mail:

URL:

Comment:

Trackback