Stupid stupid..

So.. Last night in Frankfurt. Och vad hände? Jo, Laura blev av med en tand. En och en halv rättare sagt.
Jag akte aldrig till Basel, tagen var för dyra, och Tommy fick inte ledigt fran jobbet, sa det kändes onödigt att aka.. Sa jag stannade i Frankfurt och shoppade, gick pa bio, tillbaka till hostelet och käkade middag. De har en pubcrawl varje kväll, och jag och en kanadensisk tjej gick med pa den. Hon ville inte vara enda tjejen, och eftersom mitt flyg ända är sent ikväll, sa tänkte jag ok. Bad idea. Inte för att jag var full. Ville inte vara bakis och flyga hem, även om flyget är sent, sa jag drack bara en par öl. Pa vägen till sista puben sa satt jag pa en aussi killes rygg. För lat för att ga antar jag. Men väldigt much in the moment so to say iaf. Na, han var ju däremot väldigt full, sa han trillar huvudstupa framat, och Laura, ja, hon följer ju efter.. BAM! Framtanden rakt in i asfalten. AJ. Spottade blod en stund, sen hoppade jag och aussin i en taxi och akte till sjukhuset. De gjorde rent saret, men skickade mej till en tandläkare. Han kunde dock inte göra nagot sa sent, sa jag sitter här med ansiktet fucked upp, utan tand, med tanden i en liten plastburk. haha. Den ni!

Comments
Postat av: Lina

hahahahahhahahaha, Vad fan!!!!!!!!!!!!!!



Kom till Köpin den 18:e.. =)


Comment here:

Name:
Remember me?

E-mail:

URL:

Comment:

Trackback