Semester!

Wuhuu!!
Om 9 timmar sitter jag pa flyget pa vag ner till Friedrichshafen! Yay! Landar tva timmar senare, och kommer att vandra runt lite i Zeppelin staden (det ar vad Friedrichshafen ar) och njuta av min semester. Sen ska jag forhoppningsvis hitta till tagstationen och ta taget till Munchen. Nice!
Var och shoppade idag, kopte en t-topp och ett linne och en kokbok plus lite lasmaterial for resan. Tysk parlor och Cecilia Aherns "The Gift". Ska bli intressant. Ska forsoka komma ur min "karlar ar skit" fundering som jag har for tillfallet...
Sitter nu pa min sista timme fore semestern.. Ska sova pa jobbet, och sen upp kl 4 pa morgon, for att ta 4.30 bussen till flyget. Hoh. Det kommer att bli jobbigt. men det loser sej nog. Kan sova pa flyget, samt pa hotellet nar jag checkat in. Det vill saga pa eftermiddagen nar jag antligen kommer till Munchen och hittar till hotellet. Should be interesting.
Anyway.. Off to do whatever... Haha.. Bilder kommer fran varan fina resa sen..! ;)

Comments

Comment here:

Name:
Remember me?

E-mail:

URL:

Comment:

Trackback