Ont i tanden

Ok, det har var jobbigt. Det tar bara mer och mer ont hela tiden. Se, jag trodde att det varsta skulle ha vart igar kvall. Ni vet, nar jag kommit hem, och bedovningen borjade slappa, och man borjade vanja sej vid att tanderna kandes annorlunda.. Men nej. Som jag tidigare papekat, sa kommer det och gar idag. Ibland tar det jatteont, och ibland inget alls. Men for cirka 4 timmar sen fortsatte det bara ta ont. Det har alltsa tagit ont sedan kl tre idag, och det bara fortsatter..! Det slapper inte! Jag sitter har med de starkaste painkillers Cormac kunde hitta, med ett glas med isvatten for att kyla ner munnen sa det inte kanns lika mycket, och med all min makt forsoker jag tanka pa nagot annat..! Men det hjalper inte! Hur i hela fridens namn ska jag kunna sova inatt?? Sa fort jag ror pa mej (dvs gar nagonstans) sa skakar ju munnen, dvs tanderna, och det ilar upp runt hela kinden och kaken... Jag vet inte ens vilken tand det ar som tar ont, for varken ar sa stor... Men.. det ska val ga.. ska just ta min femte varktablett.. Sa forhoppningsvis ska det hjalpa... Jag vill bara lagga mej ner och grata... :( Ska satta mej pa soffan och titta pa tv nu, och forsoka tanka pa nagot annat...

Comments

Comment here:

Name:
Remember me?

E-mail:

URL:

Comment:

Trackback