Kaffedrickande

Jag laste pa Susys blogg att kvinnor som dricker kaffe ofta far mindre brost, men att det ocksa minskar risken for brostcancer. Undrar hur i hela varlden dom har kommit pa det? Visst ar vi nyfikna varelser, med vad i hela fridens namn far en att plussa ihop kaffe och brostminskning och cancer, och faktiskt fa en slutsats?
Ja, allt hittar dom pa att undersoka. Det ar ett under att vi inte alla har en doktorand i nagot mer eller mindre intressant amne vid var sida, som petar och kollar och kikar och har sej, bara for att se hur vi fungerar. Just i denna stund skulle jag inte ha nagot emot nagon som petar och kollar hur jag har det. Skulle vara lite mer spanning i tillvaron da. Nu sitter jag pa jobb och kan inte komma pa nagot annat att blogga om, an det jag for nagra dagar sen laste pa en annan blogg. Jag om-bloggar amnet.
Nej, om-bloggning over. Dags att gora nagon nytta idag ocksa. Puben ikvall? Ehm, well.. Why not? Haha. Bank holiday tomorrow.
Funderar pa att farga haret ocksa. Undrar om jag hittar nagon bra farg. Rosa?

Comments
Postat av: Susy

Skäms lite nu alltså, det är första gången jag är in på din blogg...och just då har du bloggat om min blogg :) Ha det bra vännen, ska försöka komma på besök oftare nu då...alltså hit till bloggen!

2008-10-28 @ 18:43:03

Comment here:

Name:
Remember me?

E-mail:

URL:

Comment:

Trackback