Jäkla förkylning..

Idag är det klaga dag.
     1. Noela akte imorse.. Jättetrakigt. Vi hade sa himla kul i en vecka, och nu är det jättelänge tills jag far se henne igen.. Och sen är det lite trakigt att vara själv i tva dagar.. Men det löser sej.. Finns trevliga människor i Tyskland..!
     2. Jag skulla ha akt till Basel i Schweitz och hälsat pa Tommy, men det var dyrt, och  han fick inte ledigt fran jobbet.. Kändes dumt att betala 120 Euro för att aka dit och bara se honom i nagra timmar.. Attans otur. Men jag är kvar i Frankfurt! Och det i sej är ju roligt..! Men vad ska ja hitta pa? Na, ja fick ju lön idag, sa lite shopping vore ju kul, ja har ju 120 Euro extra nu eftersom det inte blev nat Basel. Hihi..! Började min shopping igar lite.. En lila t-shirt med AC/DC pa.. Väldigt trevligt. Kanske kan ga pa en bio dubbad till tyska? Eller hitta den där ena bion som faktiskt visar engelsk talande film..?
     3. Jag  är fortfarande fökyld! Halsen är ok, men jag har haft feber och snuva och hosta och det vill bara inte ge med sej..! Bättre är det ju förstas. Bara hostan kvar nu. Men den är en san där jättejobbig torr hosta, som känns som att man hostar sönder revbenen varje gang man far en attack. Na, det ska nog bli bra. Jag är ju i Tyskland. Homeopatins hemland. :)
     4. Hade en jättetrakig dröm inatt. Ingen mardröm, men en ledsam, sa när jag vakna kände jag bara för att lägga mej ner och grata och inte komma upp ur sängen alls..! Men jag kom ju förstas pa att det var en dröm, men det lämnade enda en san tom känsla efter sej.. Jättetrakigt. Ville ju ha en bra dag idag.
     5. Vädret är regnigt. Well, det regnar inte - än, men kommer med största sannolikhet att göra det snart.. Fast jag har ju paraply.
     6. hmm.. Näh, det var nog det jag skulle klaga. Vid närmare eftertanke.. Det var ju klagomal, men det mesta kunde man ju se en positiv sida i.. Hmm.. kanske det inte blir en sa dalig dag iaf..! Efter regn kommer alltid solsken!

Försöker fa en internetsida att fungera.
Bens hemsida. Ben är en engelsk fotograf som vi träffa pa Oktoberfest. Och grymt bra bilder han tog da! Nu försöker jag fördriva tiden lite genom att kolla pa bilderna.. Men den här dumma hostel datorn är ju trög....!
Ska bege mej upp till mitt dorm snart och hoppa i duschen och sen ner pa stan. Försöka fa lite kultur i mej. Eller shopping. Far se vilket som väger tyngst.. hihi..!

Comments
Postat av: Lina

Din korv tackar för kortet! =)



Hon skäller för fullt nu. Hon är en stor å fin hund nu. (Inte tjock) En riktig snygging!


Comment here:

Name:
Remember me?

E-mail:

URL:

Comment:

Trackback