Dum ide

Oh my God... Jag sku ju inte gora nagot dumt. Men det gjorde jag. Oh my God.
Jag har inte sovit nagot inatt. Jag gick till Trish efter jobbet igar. Vi gick ner till hennes nya stammis pub. Sen till The Mezz i Temple Bar, och till slut till Puben. McG. As always. Eftersom jag skulle upp och jobba kl 8 imorse akte jag hem med Karl. Till HT. Dum, DUM, ide.
Jag sov inget. Direkt pa jobb, for sent forstas. Vid 9. Luktar gammal fylla, ser formodligen inte battre ut heller. Och ska traffa Lenny efter jobbet idag. Damn. Tar nog taxi hem och byter om och hoppar i duschen. I think. Might be a good idea.
Bianca och jag kor nog kanske en ny fylla ikvall. Ny bakfylla imorgon. Damn. Pa jobb kl 8 igen. Hmm.. Ska forsoka komma in i tid da.
Dumma krapula igen.

Comments
Postat av: Frida

Hihihi... Saknar dig snäckan! Puss å Kram!

2008-10-18 @ 17:14:29

Comment here:

Name:
Remember me?

E-mail:

URL:

Comment:

Trackback