Bra dag idag

Kan ju stolt saga att jag inte alls var full igar! Att jag faktist traffade Lenny och trots att jag var sa himla bakfull sa jag trodde att jag skulla storkna fore dagen var slut, sa var det ratt trevligt faktiskt. Vet faktiskt inte vad Bianca gjorde, men Trish var tydligen bara hemma.. Ska ga via dar och hamta min dator pa vagen hem efter jobbet.. Ganska lugn dag idag.. Skont. Men det skulle ha vart annu trevligare om jag hade haft min egen dator har, och kunde ladda ner mina kara Supernatural avsnitt pa samma gang.. Mind you.. Jag har faktiskt fatt ner nagra avsnitt. Gotta love the internet sometimes. Ska forsoka skaffa internet hem ocksa.. Nu nar jag bor med tva italienare som definitivt vill ha internet.. Sa det ar val bara att gora sa da.. Spendera annu mer pengar. Aj. Usch och bla.
Men eftersom jag nu har tre jobb (ja, hor och hapna! Laura kommer inte att vara ledig forran i jul..!) sa ska det val ga bra.. Ehm.. Ja, jag jobbar extra pa Litton Lane Hostel och Brewery Hostel. Borjade forra veckan. Grymt kul pa Litton Lane. Har inte vart pa Brewery an. Tror jag ska dit i veckan. Hmm... Don't know. Den 29de ska jag iaf till Nord Irland och fa min nya tand. Haha. Ja, dar ser man. Sa kan det ga.
Nej, fortsatta jobba.. Ska hem sen (forst efter datorn forstas) och bara slappa. Jag ar visst ledig imorgon. Haha.

Comments

Comment here:

Name:
Remember me?

E-mail:

URL:

Comment:

Trackback