Blonde vs Brunette

Ja, da har man blivit brunett da. Igen. Det var ett tag sen nu. Ett ar minst. Ett och ett halvt till och med. Dar ser man.

Var till Lurgan, Co Down, Northern Ireland igar. Fixade mina tander. Gud, sa skont att ha det over! Jag behover bara aka dit om ett halv ar och se att allt ar ok. Han drog ut roten, och petade in en gummi grej istallet. Jag kan beratta for er alla lyckliga varelser som inte har haft tandroten utryckt (det ar alltsa nerven som gar upp i gommen), att det tar valdigt, VALDIGT ont. Nog for att jag var bedovad nar han gjorde det. Forstas. Fick faktiskt till och med sa mycket som tre bedovningssprutor, bara for att han inte ville att det skulle kannas nagot. Snall tandlakare det dar. Men nar bedovningen borjade slappa mitt i hela grejen (han var klar med roten, men holl pa och fyllde i tanden), sa borjade det ta lite ont. Det var en valdigt mystisk kansla dock. Jag vet att jag har varit bedovad i tanderna forut, men kan inte komma ihag det. Det var ju snart 10 ar sen. Men att sitta och peta pa lappen och nasan (ja, bedovingen gick sa langt upp), och kanna huden under fingret, men inte kanna fingret pa huden var valdigt valdigt weird. Haha. Om ni nagonsin hamnar i denna situation, sa kom ihag att ta in sa mycket ni kan av den kanslan, for det ar inte ofta man kan kanna sa! Naja, det gick iaf bra med ifyllandet..! Var mest lite om i tanden.. Det borjade forst slappa nar jag var hemma pa kvallen. Da trodde jag att jag skulle storkna! Var hog pa Panadol och andra smartstillande bara for att jag skulle somna! Idag gar det lite fran och till. Valdigt ont ibland, och sen helt plotsligt ingenting. Men, det ska val slappa snart. Ska ju for guds skull jobba 24 h idag.. Damn.. Bara for att jag var ledig igar. Haha.
Snoade i Nordirland igar ocksa. Riktigt pa riktigt snoade. Forst kom det bara ner som slask, sa jag tyckte inte riktigt det var sa roligt. Men pa taget hem till Dublin.. Det var vitt overallt! Nu var det ju inte riktigt san sno som jag vill ha och ar "van" vid. Men nar jag inte ens hade trott att det skulle snoa alls, sa var det en trevlig overraskning att sitta pa taget och titta ut pa det fina vintervadret! Det har formodligen smallt nu, men det var vitt!

Halloween imorgon. Hmm.. Jag, Bianca, Aske och Jimmy skulle kla ut oss och ga till Puben. Men jag jobbar till 23. :( Fast tydligen ska vi gora det anda. Jag vet inte vad jag ska hitta pa. Spoke ar min plan B. Enkelt.. Fast jag kanske maste komma pa nagot annat bra..? Jobbigt att tanka for tillfallet. Kommer nog sakert pa nagot. Har ju imorgon formiddag att forsoka hitta pa och kopa nagot bra.

Comments

Comment here:

Name:
Remember me?

E-mail:

URL:

Comment:

Trackback