Lilla jul

Idag ar det lilla jul. Sa Glad lilla jul allihopa!
Jag jobbar till klockan 18, sen ska ja traska hem i det kalla vadret (ja, har ni hort pa maken, det ar minusgrader och frost pa Irland!!), och ta ett trevligt varmt langt bad...! I mitt nya fina hus..! (Inte alls att jag ar glad for det, eller forsoker inte alls gora folk avundsjuka..) Borde ta bilder och lagga upp, sa ni far se vad fint jag bor..! Hihi!

Ja, jag ska iaf ga hem, ta ett bad, och laga nagon sorts mat och sen ar det lilla juls firande. Inte for att de har lilla jul har (men vi haller faktiskt pa och julpyntar pa Kilronan nu), men jag kan ju alltid skala for mej sjalv..! Far nog sallskap av Paul om inte annat.. hihi..! :) Neh, vi ska ha ett hostel juttu ikvall som jag fixade ihop. Brewery, Litton Lane och Four Courts.. Mina Frankfurt grabbar och mina egna hostel. Ska bli skoj. Ingen kommer forstas att dyka upp fore 23, fast jag sa att vi ska ses 21.00.. men jaja.. det loser sej! Det ar ju Dublin!

Mitt bad vantar iaf.

Comments

Comment here:

Name:
Remember me?

E-mail:

URL:

Comment:

Trackback