Life's grand..!

Livet är då en härlig sak.
Så skönt att finnas till ibland.
Bara vara.
Lycklig och glad. Uppe bland molnen. Där solen skiner. Trots att det för tillfället är lite småmulet, men iaf..! :D
Livet är inte så dumt. Det kommer motgångar, men det kommer alltid en ljusare tid. Alltid. Och där är jag. Just där. I det fina, ljusa, optimistiska livet, just där befinner jag mej för tillfället.
It's not gonna last forever, I know. Men jag lever i nuet, och just nu är det bra. Sååå bra.
I like it! I like it a lot!
Det kanske är själviskt att säga det här, men jag tycker faktiskt att jag förtjänar det. Efter all skit med Heidi, hennes skitsnack, lögner, skulderna hon satt på mej... allt det där.. Jag är värd lite av den lycka jag känner just nu!

Haha, listen to me..! I sound like a little girl! With pig tails! And a lollipop! Haha! But I feel like little girl! With pig tails! And a lollipop! Bra va?? Hehe!!

Comments

Comment here:

Name:
Remember me?

E-mail:

URL:

Comment:

Trackback