My little black book

Före jag åkte från Uppsala fick jag en liten present av min älskling Frida.
Ett litet "flytt-paket" så att säga.
Det var en necessär, med 50-tals motiv som säger "So many men... so little time", jättesöt! I necessären hade Frida lagt in en rosa tuggummi-ask (före) och en ask med mintpastiller (efter), båda i 50-tals pin-up anda. Så söta! Med i mitt lilla flytt paket fanns också en liten svart bok..
My little black book.
Haha..! Frida, du är för söt! Hur som helst, ska ju denna bok alltså fungera som alla andra små svarta böcker.. Ojoj.. Nu vet jag att det är många där hemma som tror att den är påbörjad, inte minst för att jag bor med mitt ex, men också på grund av att vi har varit fulla nästan varje kväll sen vi kom hit. Hah! Tji fick ni! Alla ni som överhuvudtaget trodde att jag skulle hoppa i säng med Ed - dra er baklänges! Har inte haft en tanke på det sen vi kom hit! Och kommer inte att ha en tanke på det senare heller! Och inga andra karlar har det blivit heller! Jag har knappt raggat alls! Visst, jag fick ett telefonnummer till en bartender förra fredagen, men det räknas inte som raggning heller, för det var han som ville ge mej sitt nummer utan att jag frågade!! Vilket i och för sej var lite roligt.. Han hade typ serverat oss hela kvällen, och så gick jag dit för att beställa igen och grabben ler och tittar på mej och säger "I thought you came here to ask me for my number..?".. Haha, och så gav han numret åt mej! Och där står jag och gapar med Pixies Smirnoff i handen..!
Så..där ser du Victor - hah! Hah! HAH! Den du!! Är du inte stolt över mej?
Fast här är ju också problemet.. EGENTLIGEN borde jag ha påbörjat på boken... Typ.. Med risk för att låta helt dum nu, när jag just har berättat hur duktig jag har varit.. Men jag .. ehm.. har.. ehm.. träffat någon.. Och nu menar jag inte träffat som i en framtida man eller ens pojkvän eller liknande! Men jag har alltså sovit hemma hos honom några nätter... Men eftersom jag inte har haft sex med honom så har jag inte skrivit in honom i boken..! Det räknas ju inte då.. Eller..? Haha..!
Jose och Pablo tittade lite konstigt på mej när jag kom hem vid 15-tiden idag.. Trodde jag låg och sov.. Haha.. Walk of shame...? Naah..! Haha! Dom hade inte märkt att Pixie också sov borta.. Men hon kom ju hem så mycket tidigare än mej...
Anyway.. Ner och köpa lite öl för kvällen nu då.. Usch, vilket liv man lever!

Comments
Postat av: f.

Hihi.. min söta lilla älskling! Blir ju riktigt stolt över dig! Saknar dig snäckan! Skönt o höra att ni har det bra, hälsa Pix!
Bamsekram och kärlek!
E. hälsar!
Kom ihåg att ladda neccesären med rubber, jag hann ju inte göra det innan du fick den.. ;)

2008-03-05 @ 18:22:26

Comment here:

Name:
Remember me?

E-mail:

URL:

Comment:

Trackback