24h pass

Det borde finnas en lag på att man alltid måste sova ett visst antal timmar... Varje gång man går och lägger sej så måste man sova åtminstone tills man vaknar av sej själv.. Jag menar, det finns väl ändå ingen i världen som inte tycker om att sova? Det är skönt att sova. Fint. Mjukt. Varmt. Man vaknar och man är utvilad, man känner sej stark, man orkar ta utmaningarna som kommer under dagen.. För man vet att när dagen är slut så får man äntligen lägga sej i sin mjuka, sköna och varma säng och sjunka i djup sömn. Inte behöva oroa sej för något. Man tar det som det kommer.
Inte sova bort hela dagar förstås, men vad är vitsen med att måsta stiga upp en viss tid? Jag kom hem imorse efter jobbet, la mej och sov i några timmar, steg upp, åt frukost och lade mej i soffan. Skönt. Jag skulle egentligen vilja somna nu.. men.. Nej. Laura ska hoppa i duschen nu, för att om 40 minuter måste hon börja traska ner på jobb igen. Och vara där.. i fucking 24 timmar! Bah! Jag hatar att ta på mej dubbelpass... Men egentligen så överlever jag, för att när jag kommer hem imorgon är jag ledig i nästan 4 dygn!! 4 x 24 h = 96 timmar där jag kan lägg mej och sova när jag vill, stiga upp när jag vill och bara göra det jag vill..

Gudars skymning så skönt!

Comments
Postat av: Victor

jag saknar dig:(

2008-04-02 @ 14:43:48
Postat av: Hej Uuti

Jag saknar dej med!! Puss /A

2008-04-03 @ 21:31:52

Comment here:

Name:
Remember me?

E-mail:

URL:

Comment:

Trackback