McG

Happ.. Har man spenderat helgen pa McGruders igen da.. Haha.. Grymt med people pa fredagen, och grymt med bra rockband som spelade igar! Pixie, nu missade du allt nagot! Fast jag gick ju i och for sej hem lite tidigt (vid 12..?) eftersom jag fick sallskap av min pojk och skjuts ner till Earlsfort. Haha.. Kul att vakna upp imorse och ga ner pa jobbet och ata frukost. Pa sin lediga dag! Heh! Eh, well.. It happens..! Ska forsoka att inte ga dit imorgon iaf, pa min da andra lediga dag!

Var hemma i Finland och Sverige over midsommar. Valdans trevligt. Traffa familjen och vanner, och trivdes allmant bra. Akte till Ville pa midsommar, och vi spenderade den med att vara ute pa sjon, grilla och bada bastu. Och sa var det ju nagra ol ocksa forstas. Haha.. Men det gick sa fint sa, trots att man var utan Resorb. Var utan Resorb i helgen ocksa, och det daremot var lite jobbigt nar jag skulle jobba igar.. Och nar Carl sen tyckte jag skulle komma till puben (pa grund av alla band och annat som hande) sa bestamde jag att det var enklare att ga direkt till puben istallet for att ga hem. For annars hade nog lilla Laura sakerligen somnat pa soffan. Och der var definitivt vart att ga till McGruders igar! Band som spelade i varje horn, bbq utanfor, allmant bra gang. Borjade bli ratt bra med folk dar inne nar vi for dock. Kandes inte riktigt som att man var sugen pa en all nighter. :P

Nej, nu kurrar det i magen.. Och at some point maste man val dra sej hemat ocksa.. Hmm.. Jobbigt.. Men att sitta pa kontoret nar grabbarna jobbar var inte heller sa kul.. Trots att Ciara nog ar roligt sallskap.. hehe.. ska hjalpa henne med maten nu.. ;)

Comments
Postat av: Frida

Väldans trevligt att träffa dig en snäckan! Hoppas det inte dröjer alltför länge till nästa gång.. =)

Puss å kram hjärtat! Å hälsa karl din! =)

2008-06-30 @ 18:23:13

Comment here:

Name:
Remember me?

E-mail:

URL:

Comment:

Trackback