June's back!

Haha! Nu är det sommar igen! Hoh! Och det kommer både bra och dåliga saker med det..!

Varmt väder - förhoppningsvis.
Noela åker - jättetråkigt.
Åka hemåt en sväng - ska bli skoj.

Och så börkar ju alla roliga sommar aktiviteter också! Födelsedagar, festivaler, jobb, sol, bad.. åh, och allt annat roligt! Det var så fint väder idag! Helt underbart! Jag och Noela var ut på en drink efter jobbet, och vips, så sku man visst måsta gå hem.. Uschans så tråkigt. Det är ju så ljust ute nu, nästan som hemma, så inte vill man ju gå och lägga sej tidigt bara för att man ska jobba imorgon! Fast å andra sidan börjar jag ju först klockan 12.. Vilket ändå kommer att bli lite jobbigt, eftersom jag nu fortfarande sitter vaken. Men det är mycket saker som händer nu. Noela åker på lördag.. :( Kommer inte tillbaka. Så det är ledsamt.  Och så ska väl Pix flytta ut. Eller något. Jag vet inte. Så det blev jobbigt. Får försöka pigga upp mej själv med lite annat.. ehm... skoj. Hehe.. Tror inte det ska bli något problem. Haha.

Neh, nu blir det nog sänghalmen här innan jag sluddrar alltför mycket i nattmössan.

Comments
Postat av: Lina

Varför ska pixie flytta???


Comment here:

Name:
Remember me?

E-mail:

URL:

Comment:

Trackback