Plåstrets pirat TV och julkalender

Mina damer och herrar, pojkar och flickor, får jag ha den stora äran att presentera...
 
Robert Robertino Af Plåsterhjälm

A.K.A

PLÅSTRET





Jag tycker så synd om alla er svenska och utländska barn/männsikor som aldrig fått njuta av den bästa julkalendern som någonsin skådats på denna planet! Plåstrets Pirat TV och Julkalender. Helt klart den bästa någonsin! Jag saknar Plåstret och alla hans upptåg. Hans "peppar"kakor, Ludde, pirat-tv sändningar, Lucia-firande etc etc. 
Han kom ut första gången 1994, men visades som repris 2004. Jag försökte spela in de avsnitten jag kunde, men var, jag bara undrar VAR, kan man få tag på denna roliga varelse igen?? Jag behöver något att se fram emot till julen!!!

Comments
Postat av: Ahtu

Håller fullständigt med dej GO plåstret GO, han äger fett :o)

2008-07-08 @ 10:24:57
Postat av: Ahtu igen!

Du borde ha inlett med "kära barn, barnbarn och barnbarnsbarn"

2008-07-09 @ 15:04:05

Comment here:

Name:
Remember me?

E-mail:

URL:

Comment:

Trackback