we overlive!


Min Linus... =D Gulle-vännen, som har tagit sej tid att fråga sin lärare om min "situation" med Heidi.. Det kommer att ta ett tag, eftersom Heidi bor i Gävle nuförtiden, och både Nanny och Lina (som är mina vittnen på det hela) inte heller bor i Uppsala, så polisen måste gå via flera distrikt för att få fram det hela.. Men det jobbar de på sa de när jag var dit i fredags och frågade hur det gick! Och så fort de har fått henne dömd för att ha öppnat min post så kan jag äntligen gå till tingsrätten och begära mina pengar tillbaka den vägen. That bitch is going down..! Haha.. Förlåt, så får man kanske inte säga.. Men efter allt hon gjort så förtjänar hon det.

Haha.. Mitt zen har visst släppt lite. Bitterheten bränner lite på ytan nu.. - igen. Jag vill inte riktigt det. Jag vill ha tillbaka mitt lugn. Lugnet som fick mej att se ljuset på andra sidan. Nu börjar det bli dimmigt runt om mej igen.. Damn... Fast lite glad är jag iaf. Jag har betalat av alla räkningar nu. Ja, jag har ju skulden kvar förstås.. Men alla andra räkningar (även vissa påminnelser som Heidi har orsakat t.ex. en elräkning från augusti som hon påstod sej ha betalat) är nu fixade! =) Nästa månad behöver jag alltså bara betala telefonräkningen och skulden! Gud, vad skönt! Och sen är ju biljetterna bokade och betalda till Dublin! Så lite av mitt zen ligger i grunden och gror... Jag får helt enkelt ta hand om det lite bättre så jag orkar hålla humöret uppe nu! But we overlive, som min Ängel brukar säga! Always! Får ta en pizza, glass och film-kväll någon dag bara..!

Imorgon flyttar jag in i källaren hos Pixies mamma. Så skönt! Nu känner man att man är på väg..! Det känns verkligen som att slutet på den här delen av mitt liv är till ända.

Det här är min Jonnys sista vecka på jobb, vilket alltså också är sista veckan jag kan sitta å tjattra med honom nätterna igenom! Hehe.. Min andra hälft på nätterna, min blivande man enligt Victor, Jonny... haha.. It's the end of an era..! Gonna miss you babe! ;) Får ta tillvara på den här sista veckan nu, och så får man ju hålla kontakten privat sen.. Hehe.. Med den blivande polisen! Kom ihåg att det är många fanstyg på Åland som behöver tas hand om, och de söker ju faktiskt poliser dit! Haha! :P

Comments

Comment here:

Name:
Remember me?

E-mail:

URL:

Comment:

Trackback