Onödigt...

Jag säger då bara det.. Jäkla sprit.. Vad det ställer till med ibland. Nu var det inte riktigt meningen att jag skulle bli FULL igår.. Jag skulle bara dricka någon öl med min ängel. Men ängeln har blivit sjuk, så jag gick till puben själv efter jobbet.. Slutade med att mina kära grabbar hivade fram shot efter shot och fyllde på mitt ölglas hela tiden.. Hah..! Visst blir man lite rund under fötterna efter det..! Äh, man lever bara en gång, eller hur..? Problemet är att jag inte riktigt kommer ihåg när och hur jag gick hem.. Hmm... Känns lite pinsamt att fråga grabbarna, men jag vill ju veta.. Man är ju redan ett mobbningsobjekt för killarna på jobbet, så dom kan väl få lite mer ammunition då.. Haha..! Man ska ju bjuda på sej själv! *smile*

Idag sitter man med en jäkla baksmälla då.. På jobb.. Jag mår inte illa, och huvudet sitter nog på plats, men kroppen skakar precis hela tiden, så folk tror ju jag har något fel.. Och inte känner jag mej social idag heller.. Så fort det kommer en gäst och jag måste stiga upp ur denna mysiga kontorsstol jag bosatt mej i för tillfället så morrar jag. Har ingen lust alls att vara glad och trevlig och framåt idag. Usch. Det bara är en sådan dag idag. Blä. Vill lägga mej i sängen och se på en bra film, linda täcket om mej och bara mysa med mej själv... Ja. Det ska jag göra. Så fort jag lyckas stiga upp ur stolen och så fort klockan blir 22:30. Mys. Säng. Sömn...


Comments

Comment here:

Name:
Remember me?

E-mail:

URL:

Comment:

Trackback