Mamma är bäst!

Min mamma är bäst. Helt enkelt bäst!
Hon har nu skickat ett mail till Heidis mamma för att kolla upp vad som riktigt händer. De senaste grejerna jag hört om Heidi gör nämligen så jag inte tror ett skvatt på att hon skulle ha pratat med sin familj om det här hela. En mytoman ska man aldrig lita på, och eftersom min kära mamma vill hjälpa mej, så skickade hon nu alltså en förfrågan och uppmanan till Heidis mamma att ta reda på vad hennes dotter riktigt håller på med.
Vi får nu vänta och se vad som händer. Kanske ingenting? För vilken mor vill tro något sådant om sin egen dotter? Men nu har vi iaf gjort allt vi kan för att få det här löst.
Jag hoppas och önskar över allt annat att detta nu löser sej, så att jag med ett glatt och lättat hjärta kan flytta till Irland, så att mina axlar inte längre tyngs ner av denna börda.
Om jag någonsin skall be till Gud, så är det nu.
Jag behöver hjälp.

Comments

Comment here:

Name:
Remember me?

E-mail:

URL:

Comment:

Trackback