Kaffetåren den bästa är...

Medan jag sitter här, kl 07 på morgonen, och undrar vad det är som gör att jag vaknar så himla tidigt nuförtiden, så kan jag inte låta bli att fundera över hur olika vi människor är. Jag är en livsnjutare. Det har jag precis kommit fram till. Jag tar för mej av livet. Jag skäms inte för det jag gör, varför skulle jag det? Jag är en öppen människa, som försöker göra saker som ökar min livsglädje. Vissa skulle kanske säga att jag går för långt, har inga hämningar, att jag borde tänka mer på hur det jag gör ser ut utåt etc etc.. Men vadådå? Jag vill leva mitt liv på ett sätt som inte får mej att ångra något. Och det har jag gjort hittills. Nu ska jag inte säga att jag är felfri. Absolut inte. Jag har gjort världens misstag i mitt liv, men jag har lärt mej av det. När jag gjorde misstagen var det saker jag faktiskt ville göra. Jag följde mitt hjärta, ökade min livsglädje.
Det är ingen vits att gå igenom livet och vara olycklig.
Visst önskar jag nu att jag aldrig hade flyttat ihop med Heidi, men det var en motgång jag måste gå igenom. Bara jag får bort den delen av mitt liv nu, så kan jag gå vidare till nästa. Jag fattar bara inte vad Kronofogden håller på med, för trots att jag betalat av hälften av skulden, så minskar den inte..? Är räntan så hög? Då kommer jag ju att få betala av det där i resten av mitt liv..! *suck* Vilken jävla sits man sitter i... =(
Om jag nu skulle göra något som gör mej lite gladare igen. Ta min kaffekopp och lägg mej i sängen och se på en bra serie eller film... Butiker och diverse annat öppnar ju inte på tre timmar.. Måste ju gå till polisen idag och kolla hur det går med polisanmälningen på Heidi..
Det kan ju möjligtvis vara min nyfunna kaffedrickning som gör att jag vaknar så tidigt.. Hah..! Att man till slut skulle hamna i det träsket ändå..! Nå.. Pappa blir glad iaf... =)


Comments

Comment here:

Name:
Remember me?

E-mail:

URL:

Comment:

Trackback