Hei hei mami ja papi!

Ja, då ska man snart åka hem till Åbo och säga hej då till mamma och pappa då. Eller, senare idag vill säga. Med lyxhytt och champagnefrukost. =D Hade ju poäng kvar på Siljas stamgästkortet så jag tänkte att jag lika gärna kunde använda upp dem. Hehe.. Samma sak på väg tillbaka.. Men först är det avsked. Hoh. Äh, det blir säkert bra.

Snart kommer min Ängel till jobbet, och så får jag åka hem till vår lilla tältsäng och sova några timmar. Hehe. Fast nu har vi ju utökat med en uppblåsbar madrass också. Den blåste vi upp i lördags morse. Båda satt med kväljningar och yrade tills vi äntligen fick upp den. Haha.. Det är en uppblåsbar soffa egentligen, så det är två madrasser som man egentligen viker ihop. Men vi sov på varsin madrass och hivade ut tältsängen. Det roliga var att det visade sej vara pyspunka på min del av madrassen, så efter en timme låg jag på golvet och hade madrassen runt mej.. haha! Men när Pixie sedan stigit upp rullade jag över på hennes sida och sov vidare.


Igår fick jag äntligen tillbaka min klocka som jag glömde hos Adam förra året! =D Det tog ett tag. Men nu har jag den äntligen, så nu känns det bra! Haha!


Comments

Comment here:

Name:
Remember me?

E-mail:

URL:

Comment:

Trackback