Bara några dagar kvar!!!


Om några dagar är det Björnrike som gäller! Wuhuu!! Heh.. Upp i backarna, känna (och SE) snön yra, off-pist, after-ski etc etc...! Åh, vad skönt det ska bli! Och klart vi ska off-pist Linus! :D Men jag tror vi håller oss i närheten av backarna den här gången, precis som du sa..! :P Hehe.. Bussresan upp kommer ju att bli intressant, men hey, med trevligt sällskap ska väl allt gå! Haha! Plus att jag kan ju sova hela bussresan om jag så vill! Hehe, nejdå.. Ska inte lämna stackars Lina att sitta i bussen alldeles själv... Men oj, så kul det ska bli..! Plus att efter skidresan har jag bara en arbetsvecka kvar! En arbetsvecka! 7 nätter! That's it...! Sen är det nästan dags! Dublin, here we come! Oh my God, jag vill åka nu!! :D

Däremot har Heidi dämpat mitt humör igen.. Allvarligt så skiter jag i den bruden nuförtiden.. Jag vet att det finns så många som skulle vilja skada henne, göra henne något, så att hon skulle förstå hur idiotiskt hon beter sej.. Men jag orkar inte. Hon är inte värd det. Hon är inte värd någonting. Jag kan inte förstå hur en människa kan vara så fel, bete sej så fel, och låtsas som att allt är ok? Hur klarar hon av att se sej själv i spegeln om dagarna? Hon tror på fullaste allvar att hon har rätt, men ändå smyger hon och gömmer sej och undviker allt. Hmmph... Vilken patetisk varelse man är om man måste ljuga för sej själv för att låtsas se bättre ut i verkligheten.

Men det lämnar vi bakom oss. Hela det här lämnar vi bakom oss. Jag kommer förtås att se till att jag får mina pengar tillbaka, men nu är det slut på detta elände. Vi åker iväg. Min ängel och jag. Och vi ska göra det med ett jäkla BANG! Hehe.. Om man nu kan säga så. Vi ska ha en sjudundrans fest precis före vi åker. Bara vi får det planerat. Svårt att fixa lokal när man inte vet hur många som kommer.. Men det löser sej. Allt löser sej.. ;)

Comments

Comment here:

Name:
Remember me?

E-mail:

URL:

Comment:

Trackback